Відгуки гравців казино та скарги на VIP

VIP відкрито для всіх активних гемблерів, які знаються на ліцензійному, сертифікованому софті та цінують високу якість обслуговування. Постійні гравці регулярно залишають свої відгуки про роботу майданчика. Їх можна прочитати на тематичних форумах і соціальних мережах. Реальні відгуки казино ВІП допомагають новачкам зрозуміти позитивні і негативні сторони казино.

Відгуки гравців

Прочитавши відгуки про роботу закладу, відвідувач може зрозуміти, як швидко казино виводить виграш, чи реально відіграти отримані бонуси і в які слоти краще грати, щоб виграти.

Негативні відгуки VIP

Будь-який азартний майданчик має як позитивні, так і негативні відгуки. І казино ВІП не є винятком. Гравці, які залишають негативні відгуки про VIP казино, відзначають такі недоліки ігрового майданчика:

  • Тривале виведення коштів – швидкість виведення безпосередньо залежить від суми, яку користувач хоче отримати. Якщо сума виграшу не перевищує 15 000 гривень, термін виведення складе 5 робочих днів. Якщо сума перевищує вищезгадану – до 21 дня. Якщо гравець не пройшов верифікаціію, термін затягнеться.
  • Регулярні перевірки виграшів – якщо гравець виводить суму понад 15 000 гривень, співробітники казино можуть перевірити чесність отриманих коштів. Адміністрація повинна переконатися, що виграш був отриманий без використання шахрайських схем, а програмне забезпечення працювало без збоїв.
  • Можливе утримання комісії – в правилах присутній пункт про те, що майданчик не стягує комісію за виведення коштів, але може утримувати 10% від виведеної суми і від 0,5 USD, використовуючи їх в якості витрат. Імовірність утримання комісії залежить від того, яку платіжну систему вибрав гравець.
  • Обов’язковий відіграш бонусів – це правило поширене у всіх казино. Отримавши бонус, гравець не може відразу вивести гроші, їх необхідно відіграти. Для цього передбачений вейджер. Якщо вейджер х20, значить гравцеві необхідно зробити мінімум 20 ставок. Додатково гравці відзначають складність при виведенні виграшу, отриманого з використанням бонусу. Спочатку гемблеру належить відіграти отримані кошти, зробивши депозит мінімум на 100 гривень. Додатково слід пройти ідентифікацію, виславши адміністрації фото документів. На фотографії має бути видно обличчя гравця з паспортом в руках і банківською картою, за допомогою якої був здійснений депозит, і листок з логіном і датою заявки на виведення коштів. Документи перевіряються протягом доби, після чого менеджер зателефонує за вказаним номером, щоб поспілкуватися з гравцем.

Позитивні відгуки

Незважаючи на деякі негативні коментарі, що залишаються гравцями, VIP користується популярністю серед багатьох жителів України. Це пояснюється наступними перевагами, які згадуються у відгуках гравців про VIP казино:

  • Великий асортимент розваг – на офіційному сайті представлений великий каталог з автоматами, слотами, картковими, настільними іграми. Крім класичних слотів і карткових ігор, на сайті влаштовуються турніри, лотереї, стрип-шоу.
  • Різні бонуси – ВІП заохочує не тільки новачків, але і активних гемблерів. Адміністрація видає бонуси за поповнення рахунку в 1, 2, 5 і 7 разів, за скачування програми або підтвердження пошти, номера телефону. Учасники преміум-клубу отримують більш щедрі винагороди.
  • Моментальна реєстрація – на створення профілю в казино новачкові необхідно витратити всього хвилину. Для цього слід вибрати спосіб реєстрації, вказати необхідні дані і придумати пароль. Якщо гравець вибрав реєстрацію через соціальні мережі, вигадувати пароль і вводити додаткові дані не доведеться.
  • Наявність мобільного додатку. Скориставшись додатком, гравець може обходити блокування, яким піддається офіційний сайт, отримувати бонуси, виводити кошти і грати на автоматах.
  • Цілодобовий саппорт – гравці вказують, що служба техпідтримки відповідає на їхні питання в максимально стислі терміни. Проконсультуватися можна через онлайн-чат, написати в месенджери або замовити зворотний дзвінок, вказавши номер телефону і за бажанням залишивши коментар. Співробітники саппорта передзвонюють протягом декількох хвилин, допомагають вирішити будь-які питання, пов’язані з роботою казино.
  • Наявність програми лояльності та партнерки – створивши профіль, гравець отримує статус “новачок”. Заробляючи бали, користувач підвищує свій статус, завдяки чому отримує додаткові бонуси і збільшений кешбек. Додатково в онлайн закладі є партнерська програма, яка дозволяє гравцеві залучати інших користувачів, і заробляти.

Як і де написати скаргу на VIP casino

Щоб подати скаргу, яка стосується роботи майданчика, гравцеві необхідно зв’язатися зі службою підтримки. Для цього необхідно написати в онлайн-чат або месенджери. Скарги розглядаються адміністрацією казино. Вони можуть стосуватися складнощів, які виникли під час реєстрації, тривалого виведення коштів, збоєм в нарахуванні бонусів. Якщо техпідтримка не допомогла вирішити питання або у гравця виникла більш серйозна проблема, він може звернутися до ліцензіата, що видав ліцензію клубу. Написати скаргу на казино VIP можна ліцензіату Antillephone N. V. Кюрасао, звернувшись по електронній пошті [email protected].

8 відповідей до “Скарги та пропозиції”

  1. Ігор :

    Почав грати два тижні тому. Все ніби добре, але чомусь не можу вивести виграні кошти, вибиває помилку. В чому може бути проблема?

  2. Ярослав :

    Мій друг розповів мені про ВІП-казино, він виграв там не маленьку суму, тому і я вирішив спробувати. Відразу ж відіграв привітальний бонус, взагалі клуб досить щедре на бонуси та промокоди. Поки мені все подобається, подивимось як буде далі.

  3. Павло :

    З ВИП я вже близько року, скажу чесно, неодноразово програвав, але і вигравав також, скажімо 50/50, все залежить від стратегії. Неодноразово робив депозити та виведення, взагалі ніяких проблем, все чесно та вчасно.

  4. Юрко :

    Мало є таких чесних і відповідьних онлайн казино як ВІП. Зазвичай я граю після роботи, щоб трішки розслабитись, тому на великі суми виграшів я не претендую. Хотів би встановити додаток, щоб можна було грати в будь-якому місці. Чи є така можливість?

  5. Беркун :

    Фінансовий відділ казино не дуже швидко працює. Останній раз обробляли мою заявку більше доби, раніше було все набагато швидше. Але головне що вже декілька разів виводив усі гроші на карту.

  6. Сергій :

    чому не бублікуєте усі коментарі?

  7. Віталій :

    Дуже затянуте казино, розумію як би воно було єдине то можна терпіти, а так купа онлайн казино дє не треба висилати фото з паспортом біля лиця і карткою щоб зняти гроші і ще 5 днів чекати🤣 повний бред, цеж не нова почта щоб стільки чекати. Сама специфика любого казино у швидкості виплат і поповнень бо всі в азарті і на адреналіні, а чекання це просто приниження кліентів. В таких казино не треба грати з принципу, хто себе поважає.

  8. Марія :

    Дякую
    Нарешті за останній час побачила гарну гру 🥰

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *